miercuri, 30 aprilie 2014

So random!

*Vreau să știți că această postare este, de fapt, răspunsul meu la o provocare.*
"Provocare: pana deseara, fiecare scriem ceva *proza sau poezie* care sa puna in valoare urmatoarele cuvinte: ață, magazin, rană, singurătate. " (Rucsi T.)


    Cicatrici îmi crestează pielea, dar încă mai am răni deschise...
     Singură, în pustietatea de afară, pășesc pe dalele de nisip ale timpului trecător. Citesc orarul magazinului de fericire și observ că mai este o secundă până se deschide.
    O ață pentru rănile mele. O frânghie micuță, care m-ar sprijini în drumul meu spre alinare. Prea scump...         Nu am destui bani la mine, așa că mă așez în fața clădirii fantomă, pentru a cerși de la trecători câte o secundă din viața lor. Oh, mai am atât de puțin până la infinitate!
    Acesta-i prețul pentru vindecarea mea... Mai am puțin. Atât de puțin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Don't forget to leave a comment!