miercuri, 4 septembrie 2013

Seriale din toamna 2013





    Vine toamna, iar eu aleg sa ma uit la partea buna a lucrurilor: serialele vechi se intorc si unele noi incep! Asa ca am zis sa fac un top cu cele mai promitatoare:


1. Dracula



"Serialul il introduce pe Dracula cand ajunge in Londra, pozand ca un antreprenor american care sustine ca vrea sa aduca stiinta moderna in societatea Victoriana. In realitate, el spera sa se razbune pe oamenii care i-au distrus viata cu secole inainte.Exista totusi un detaliu care ar putea sa ii dea planul peste cap: Dracula se indragosteste nebuneste de o femeie care pare a fi reincarnarea sotiei lui moarte."







2. Reign



O dumnezeule, nu mai am rabdare sa vad acest serial. Nu am o descriere dar trebuie neaparat sa va uitati la trailer! E diferit fata de ce a facut CW pana acum si sper sa aibe succes.



3. The Tomorrow People



"Povestea catorva tineri din jurul lumii care reprezinta urmatoarea etapa a evolutiei omului, detinand puterii speciale, cum ar fi abilitatea de a se teleporta si comunica telepatic. Impreuna lupta pentru a invinge fortele raului."


Acest serial ma duce cu gandul la Heroes, care mi-a placut foarte mult, asa ca o sa ii dau o sansa.


4. Once Upon a Time in Wonderland



*Trailerele le găsiți puse la începutul postării, în ordinea în care le-am amintit.


Voi ati pus ochii pe niste seriale noi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Don't forget to leave a comment!