vineri, 27 ianuarie 2012

Castelul visurilor mele

    Noaptea, cand ma asez in patul meu vegheat si protejat de calma luna, imparatia mea secreta isi deschide portile, pentru a ma primi cum nu se poate mai bine si mai frumos.
    Pe coridoarele ingrijite de servitorii buni si loiali se deschid usi de cristal. In fiecare camera se afla un alt vis. Castelul meu se extinde in fiecare zi, biblioteca mea prafuita de idei fiind inepuizabila.
    In fiecare sector al imaginatiei mele se afla cate o orchestra de pasari ce canta cu glas de om renumitele simfonii ale vietii.
    Cateodata, ma imbrac in rochii scumpe si particip la balurile mascate organizate de mine. Alteori, ma joc impreuna cu toti locuitorii ,,paint-ball", pictand pe tricourile noastre, adevarate curcubee de culori, iar petrecerile continua...
    Fiecare are o adevarata imparatie ascunsa in el, dar trebuie sa o descopere. Cheia catre aceasta este imaginatia...
    Cand cineva isi pierde acel castel, isi pierde vlaga si pofta de viata. Oamenii nu pot supravietui fara un vis, fara un tel in viata...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Don't forget to leave a comment!