vineri, 4 octombrie 2013

Fără scăpare...

    Ah! De ți-aș putea descrie în cuvinte dragostea ce ți-o port! Ah! De ți-aș putea desena doar cu un deget simfonia iubirii mele pentru tine... Lumea ar fi probabil mai liniștită...
    Fii atent! Vântul bate... Codrii dansează trist pentru mine și se uită spre tine cu ochii mei plini de jale.
    Ah! Dar toate mă dor, mă ard... Suspin și plâng din cauza unui cumplit amor!
    Stau mereu în umbră, căci soarele imaginii tale mă arde, mă omoară, întocmai ca pe un vampir însetat de foc... Am mereu zâmbetul ciopârțit, pentru că nu am curajul să-ți zic nimic. Nimic, Nimic! Rănile din inimă se infectează, iar sângele meu nu este roșu, nici albastru, nici negru. Eu am sânge alb, ce dă impresie de pace, dar care, în realitate, e o dragoste ce tace.
    Spune-mi, iubite amor, tu știi cât de cumplit îmi e dor? Doi ochi de smarald vrăjitoresc, doi ochi de cărbune diavolesc...
    Țip, urlu! Vreau să scap. Îmi mușc lanțurile, dar nu pot să rup nimc.
    Nimic, Nimic, Nimic!

You are the reason I can`t control myself...

Semnează,





4 comentarii:

Don't forget to leave a comment!