luni, 23 iulie 2012

Leapsa!

    Am primit leapsa asta de la Sandy.
    Deci... Sa incep!




                                        Reguli:
               1. Posteaza imaginea LIEBSTER BLOG AWARD
                                 2. Spune 11 lucruri despre tine
        3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formeaza un set de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
                                  4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
                                                      5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
                     6. Nu da tag-ul inapoi


11 lucruri despre mine:
1. Imi place sa citesc.
2. Ador pisicile.
3. Ma enervez repede si imi trece repede(de obicei).
4. Sunt in zodia Berbec, mai precis in ultima zi de Berbec si prima zi de Taur. (Pot spune ca sunt o... BerbeTaur :)) ! )
5. Imi place sa scriu.
6. Imi place sa desenez.
7. Cand eram mica doream sa ma fac mireasa :)).
8. Cand eram mica eram obsedata de ROSU(doream sa ma fac roscata!).
9. Acum imi place albastru.
10. Sunt stelista(mostenire de familie).
11. Toata lumea trebuie sa imi faca pe plac (altfel ma enervez, dar apoi ma calmez... am fost rasfatata...).

Intrebarile primite:
1. Ai tinut vreodata un jurnal?
     Da
2. Care e filmul/serialul tau preferat?
       Hmm... Cred ca ,,Zbor de fluture"... Genial filmul!
3. Care e cel mai fericit moment din viata ta?
         Cand am aflat ca voi avea o sora.
4. Dar cel mai trist?
          Cand am aflat ca mi-a murit motanul.
5. Ce carte citesti acum?
           Luna albastra de Alyson Noel.
6. Ce moment din viata ta ai vrea sa retraiesti?
            Pff.. Nu stiu... Cand eram mica si ma jucam cu verii mei...(sau ma torturau :)) ?)
7. Ce superputere ai vrea sa ai?
            Muuuulte... Telepatia, teleportarea, calatoria in timp, citirea gandurilor...
8. Ce ai vrea sa realizezi pe viitor?
             Sa devin o scriitoare celebra, sa fiu designer vestimentar...
9. Cum arata pentru tine vacanta perfecta?
              Sa fiu in America si sa fiu cu vedetele mele preferate... Doar sa fiu in America e un vis pentru mine... :))
10. Joci Sims?
                Da. Simis2!
11. Stii sa pastrezi un secret?
                Da.

Intrebari formulate de mine:
1. Care e cantaretul/ trupa ta preferata?
2. Ce aroma de inghetata preferi?
3. Care este animalul tau preferat?
4. Zi/ noapte?
5. Care este anotimpul preferat?
6. Dar culoarea preferata?
7. Ce tara/ continent ai dori sa vizitezi?
8. Cartea/ seria preferata...?
9. Filmul/ serialul preferat?
10. Care este cel mai mare vis al tau?
11. De ce iti este frica cel mai tare?

Dau leapsa la toata lumea care doreste sa o ia... Nu mai stiu pe nimeni (in acest moment) care nu are leapsa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Don't forget to leave a comment!